Tuesday, April 22, 2014

Do této oblasti pt feedmill indonesia jsem chtěl jet hlavně kvůli silnicím v horách nad Monakem. Ale


Celý výlet se nesl v duchu cesta je cíl , ale přece jenom je dobré si nějaká cíl stanovit. Místo, ze kterého už nejedete dál, ale vracíte se zpět. V našem případě nemohlo být cílem nic jiného pt feedmill indonesia než Monako, týden po konání velké ceny. Tahle část opět není o silnicích, ale spíš o autech. Poslední dva dny výletu totiž připadly na Cannes, Nice a Monte Carlo.
Do této oblasti pt feedmill indonesia jsem chtěl jet hlavně kvůli silnicím v horách nad Monakem. Ale když už jsme tady, byla by škoda tato města ignorovat. pt feedmill indonesia V Cannes před pár týdny skončil filmový festival, ale množství jachet a luxusních pt feedmill indonesia aut v ulicích to neovlivnilo. Přístav je tu větší než v Monte Carlu, takže i těch luxusních lodí je víc. Během pár minut tu projel Veyron, Phantom, Alfa 8C, California atd, bylo to pěkné. Jinak ale Cannes nezaujalo je to takové rozvleklejší a plošší Monte Carlo, ale chybí mu ta roztomilost malého prostoru a atmosféra. A vnitřní část města nijak neokouzlí.
Nice je už na můj vkus dost velké město a do těch se autem pouštím nerad. Sice jsem se nakonec dostal až do centra, ale zácpy mě fakt nebaví a na přetlačovanou pt feedmill indonesia s Peugeoty jsem neměl nervy. Celkem jsem tu strávil asi hodinu a stačilo.
Monte Carlo je fajn místo. Ani Dubai, Londýn nebo New York nemají takovou koncentraci Rollsů, Ferrari, Porsche, Bentley a Lamborghini na metr čtvereční. Pořád je tu na co koukat a pár dní po skončení velké ceny je dokonce možné si celou trať projet. Ano, je to městský okruh, takže se po trati jezdí celoročně, ale na některých místech jsou omezení, nebo silnice vede trochu jinudy (třeba pasáž kolem bazénu je zbytek roku jiná). Než se ale silnice vrátí po závodě do normálu, můžete si projet okruh a navíc jsou všude ještě tribuny, pneumatiky a oplocení. Ten večer jsem tam jezdil jak šílenec, pořád dokola a dokola. A pak jsem vyrazil na inspekci vozového parku ke kasinu samozřejmě.
Kromě klasiky jsem tu natrefil i na extrémně vzácné Ferrari 599 SA Aperta (s 80 vyrobenými kusy to má nálepku nejexkluzivnější Ferrari všech dob ), na hodně vzácný pt feedmill indonesia Lexus LFA a na představovací ceremoniál pro ruskou Marussiu, pt feedmill indonesia která vypadá hodně zajímavě. Navíc vyšlo počasí, kdy se střídalo slunce pt feedmill indonesia s deštěm, což vždycky vytvoří výbornou atmosféru, takže to bylo rozhodně stylové završení celého výletu.
Další část > Road Trip (část I.) Intro Road Trip (část II.) Großglockner pt feedmill indonesia Road Trip (část III.) Timmelsjoch Road Trip (část IV.) Stelvio pt feedmill indonesia Pass a okolí Road Trip (část V.) San Bernardino pt feedmill indonesia a okolí Road Trip (část VI.) Savojské Alpy Road Trip (část VII.) Provence a N85 Road Trip (část VIII.) Col de Turini a okolí Road Trip (část IX.) Cannes a Monte Carlo Road Trip (část X.) Závěr
Cannes Cannes Cannes Cannes – konečně na pláži Cannes pt feedmill indonesia Nice Monte Carlo Monte Carlo – startovní rošt Klesání k nejpomalejší zatáčce v F1 Tunel Úklid po velké ceně Výjezd z tunelu Úklid po velké ceně Zbytky boxů Přístav Monte Carla Počasí vyšlo Další z řady Rollsů 599 SA Aperta 599 SA Aperta 599 SA Aperta F40 U kasina Před kasinem Marrusia tu má premiéru LFA Poslední pohled na noční Monte Carlo… … a je na čase vyrazit na zpáteční cestu
You are commenting using your WordPress.com account. (  Log Out  /  Změnit  )
Revhead na Twitteru My Tweets Revhead na Facebooku Nejnovější komentáře Tomáš on Nejlepší Lambo a pocta otevřen… born2driveCZ on Buchlovské kopce a Superb na… born2driveCZ on Řízení v New Yorku smain on Poslední (letní) jízda –… Aleš on Top Gear Live v Amsterdam… Krajsicz on Příprava na víkend smain on Příprava na víkend Nejnovější příspěvky Jak jsem chtěl pracovat ve Škodovce Vyzkoušeno: BMW i3 BMW 220i Coupé nebo MPV 2013 Poslední jízda – BMW M5 E60 Poslední jízda – BMW M3 E92 pt feedmill indonesia Archiv článků podle měsíců Vybrat měsíc Duben 2014  (2) Únor 2014  (1) Prosinec 2013  (6) Říjen 2013  (5) Září 2013  (2) Srpen 2013  (2) Červenec 2013  (8) Červen 2013  (5) Květen 2013  (5) Duben 2013  (3) Březen 2013  (3) Únor 2013  (4) Prosinec 2012  (3) Říjen 2012  (2) Září 2012  (5) Srpen 2012  (3) Červenec 2012  (6) Červen 2012  (4) Květen 2012  (4) Duben 2012  (4) Březen 2012  (3) Leden 2012  (3) Prosinec 2011  (2) Revhead-friendly strana
%d bloggers like this:

No comments:

Post a Comment